Om tjänsten och förekommande arbetsuppgifter

Som medarbetare i Ekonomibutiken är uppdrag att se till att kunden känner sig sedd, välkommen och omhändertagen.

Här skapas det första, så viktiga, välkomnande intrycket för våra kunder både i det personliga mötet men även via telefon.

I arbetsgruppen ingår bland annat följande arbetsuppgifter;
kundvärd, telefonväxel, kundtjänst, kontantkassa, digital guidning, lämna information till besökare och slussning av kunder till kollegor.

Vi erbjuder dig ett varierat arbete i en inspirerande miljö. Ingen dag är den andra lik!

Om dig

Vi söker dig som har en utåtriktad personlighet, självklar serviceådra och förstår att varje kund är viktig.

Du lotsar besökare och kunder till rätt person, svarar på inkommande samtal i vår telefonväxel och guidar privatkunder i de digitala kanalerna. Du har lätt för att lära, är noggrann, tar ett stort ansvar för och är nyfiken på de arbetsuppgifter som ska utföras.

Du kommer trivas i rollen om du är stresstålig, lätt kan byta arbetstempo när så behövs och är van att jobba effektivt mot uppsatta mål. Om du är flerspråkig ser vi det som en stor tillgång. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter från en verksamhet där ett gott bemötande är av största vikt.

Känner du igen dig i denna beskrivning är vi mycket intresserad av din ansökan.

Ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning och är på heltid, dvs i snitt 38,5 timmar per vecka, måndag-fredag.

Välkommen med din ansökan, personligt brev och cv, senast 2023-12-31.

Läs mer och sök tjänsten här

Vi kan komma att påbörja urvalet och intervjuer redan under ansökningstiden så registrera din ansökan så snart som möjligt!

Kontakt vid frågor om tjänsten

För mer information om tjänsten kontakta Per Holm, teamledare Ekonomibutiken, på telefon 0510-54 55 52.